onsdag 14. november 2012

Hallo på do??

Hva ER det med menn og telefonsamtaler på do? I min hverdag er det mye telefoner rundt meg hele tiden, og en del menn har et ekstremt behov for å trave rundt og rundt mens de snakker, spesielt hvis det er en vanskelig samtale eller enda mer hvis det er en engelsk samtale. Frem og tilbake, rundt og rundt, som om de tenker enda bedre med litt bevegelse i kroppen. Men jeg blir stadig forundret over at når de til slutt har snakket lenge nok, tar de med telefonen inn på do! Så prater de videre som om ingenting spesielt er på ferde, og så kommer de ut igjen, fortsatt i telefonen. Jeg tror imidlertid at de ikke alltid faktisk går på do engang, de bare tar med telefonen inn på do, som om det var et møterom! Jeg må si at jeg dævver litt, jeg skjønner meg ikke på det i det hele tatt, hva slags unnskyldning har de når de trekker ned? Det er jo ikke slik at det ikke høres i andre enden? Synes personen i den andre enden at det er helt normalt? Da er det iallefall ikke en dame!

Ingen kommentarer: