torsdag 11. oktober 2012

Kjøkkenplanlegging, igjen

Det går i rykk og napp, denne grublinga over kjøkkenet. Det er fordi det er så langt frem i tid, men samtidig er jeg så evig lei av det grufulle røde og brune 70-tallskjøkkenet at jeg klarer ikke å la være å drømme om nytt kjøkken.
Men så er det ikke bare enkelt heller, det kjøkkenet, viser det seg. Det skal selvfølgelig være noen ting som ødelegger alle de enkleste og beste planene. Ting som ikke er så lett å gjøre noe med. Så derfor tegnes det og grubles det, og det er like greit å ha god tid på det!

Men noen ting ser jeg da litt klarer for meg. Foreløpig. Som den lille spiseplassen vi får til. Jeg vil gjerne ha en lun stemning der inne, og her er noen ting jeg tror kunne passet inn;


Bildene er lånt fra div. sider via googlesøk

Så får vi se da, hva jeg mener om tre kvart år! :)

Ingen kommentarer: