onsdag 22. august 2012

Tenkte jeg skulle legge ut før/etter bilder av badet...

Men siden jeg er så treg til å ta ordentlige bilder ble det visst ikke akkurat nå...

Så inntil videre noen glimt av siste uka, tidenes kjedeligste innlegg, jeg beklager på forhånd;

Villvin vokser virkelig som ugress og snor seg rundt og over alt. Som hagemøblene våre i løpet av sommerferien. Her har jeg klippet vekk omtrent halvparten.

Og her har jeg skampklippet denne siden helt. Mulig det er litt banning i kirka?


 SÅ-glad-bilde sender man til samboer når han har hengt opp sittehengekøya ute mens jeg var på jobb =D Jeg var enda mer fornøyd i virkeligheten enn det stive smilet her

Vi, eeeh, tester lampeoppheng. Den har ikke falt ned enda, og nå har vi heva den noen hakk!

Jeg har lagd, og spist, min egen favorittkake; daimiskake =D 
 
 Nansen hadde vært ute i regnet, og syntes det var en god ide å tørke opp i sofaen, inntil meg.

En bratt tur kl. 09.00 på søndagsmorgenen

Ingen kommentarer: