fredag 21. september 2012

Hvitt er fint, men...

... det må være noe som bryter litt! Derfor har jeg lyst på å kanskje prøve en gråblå farge på kjøkkenveggene når det omsider skal pusses opp med tid og stunder. Derfor har jeg lyst til å ha en mørkere farge på soverommet, jeg sover bedre når det ikke lyser hvitt i mørket. Jeg synes litt farge gjør heimen litt lunere. Jeg er vokst opp med massevis av farger i et herlig 90-talls virrvarr (beklager mor, men jeg likte det jo da jeg også!), jeg hadde lilla rom, og så knallrødt rom, det er klart jeg synes helhvitt kan bli litt mye.
Men det handler litt om å tørre å være oss også, fordi det skal fortsatt være salgbart. Vi skal ikke bo her i evigheter, og folk må se det og virkelig ville kjøpe det, de må kunne se for seg sine egne ting der inne, klare å visjonere. Derfor må vi holde ting litt "kommersielt", men vi skal også trives der de årene vi bor der, det skal jo fortsatt være oss! Og litt maling får folk tåle hvis de ikke liker fargene våre, så lenge vi stiller med nytt kjøkken og bad for dem =)

Soveromsinspirasjon;





Bilder fra Google

Ingen kommentarer: