tirsdag 18. september 2012

Brudekjoler

Selv om vi har god tid til bryllupet tenker jeg at vi ikke nødvendigvis MÅ gi oss selv dårlig tid ved å utsette planleggingen så lenge som mulig. Lokaler er det vanskeligste, og det som sikkert vil ta lengst tid, men man kan jo begynne i det små, som å prøve seg frem på invitasjoner, menyer o.l, samt prøve brudekjoler! =D

Det finnes et hav der ute, her er noen fra Pronovias. Jeg har allerede funnet et par favoritter, i tillegg til disse. Men prøving gjenstår! :)



Vi er enige om at jeg kjøper kjolen og samboern kjøper dressen utenom resten av bryllupsbudsjettet. Det er nok stor sjanse for at jeg tapte den =) Men til gjengjeld kan jeg bruke akkurat så mye jeg vil! =D

2 kommentarer:

Grympan sa...

Fine kjoler!! Men uansett kjole kommer du til å väre en fantastisk vakker brud Marianne!! :)

Marianne sa...

Takk søte du :) Så lenge dagen blir bra og mannen sier ja er jeg strålende fornøyd! :D Men kjolen er morro det også! =D