onsdag 29. august 2012

Marianne og dyra

Jeg har vel vært glad i dyr senest siden den dagen jeg kunne klappe på dem tror jeg. Og når man vokser opp på gård, synes kuer er fine, hester er fantastiske uansett størrrelse, katter har verdens største personlighet, har hatt kaniner, kopplam og griser som kjæledyr, ja da er man vel solgt. Sauen Sussi og grisene Snurfi og Nille, som ble til julemat, var vel kanskje det mest spesielle vi hadde som kjæledyr :) 
 
Tidlig i karriera. Hadde ikke hest, men Dagros er snill!
 
 
Kuer er og blir fine dyr :)

M&Rosita

 

Brekkslæddsving. Full ut ukontrollert.

Akirakos i stallen
 


M&Ally


M&Fighter

Nawww, ørti små Akiravalper

M passer Swix

 
Nyeste egne kjærleiken; 5 kg særingNansen

Tidenes mest kosete lille blindpassasjer på H.gård

Og her, her er miss Hannas Fighter! Min nye lille store fine snille "forhest" (les, får låne så ofte jeg kan) litt sånn på si oppi Himalaya hjemme i dalene. Favoritthobbyen over alle :) Jeg har holdt på med hest så lenge og så mye i løpet av snart 20 år, at det er ingen steder sjelen har så fred og tankene er så fri som når jeg er med disse fantastiske dyra :) Så denne fine saken er det jeg skal bruke litt tid på fremover. GLEDE! :)

Ingen kommentarer: